Služby

Full Service v oblasti promotion

Na základě přání a analýzy potřeb klienta připravujeme veškeré služby „na klíč"
 

Podpora prodeje

Navrhneme a zpracujeme pro Vás scénáře ochutnávkových, samplingových a jiných promo akcí v rámci celé České i Slovenské republiky

Pomůžeme Vám

  • uvést na trh nový produkt
  • posílit povědomí o značce
  • zvýšit prodej
  • zviditelnit značku
  • reagovat na konkurenční aktivity
  • posílit věrnost zákazníků
     

Služby

  • příprava, exekuce a evaluace plánovaných promotion
  • objevování nových míst prodeje
  • realizace standardních promoakcí do 14 dní po zadání. V případě nouze jsme však schopni zorganizovat akci a zajistit celý tým do druhého dne
  • vytvoření reportingového dokumentu a pravidelný reporting a hodnocení
  • několikastupňový systém kontroly
  • nepřetržitá on-line komunikace
  • systém castingů a školení dle požadavků klienta
  • logistika
  • skladování promočního materiálu

Hostesky, promotéři, modelky

  • naše databáze obsahuje cca 1500 hostesek a promotérů, z nichž je přibližně polovina aktivní
  • pro prestižní akce zajistíme hostesky reprezentativního a příjemného vzhledu na profesionální úrovni se zkušenostmi s podobnými akcemi, znalostí nejméně jednoho světového jazyka a širokým kulturním přehledem.
  • na módní přehlídky, účesové festivaly a jiné show zajistíme modelky se zkušenostmi
    s vystupováním na veřejnosti a dobrou pohybovou průpravou
  • pro prezentaci výrobků na fotografiích (kalendáře, média, propagační materiály) zajistíme fotomodelky, vizážistu, kadeřníka, choreografa, zpracování fotografií, apod.

Casting

Pro realizaci akcí prestižních a imagových je pro nás standardní záležitostí organizování castingů. Mezi naše partnery patří několik castingových agentur, které nám dodávají herce, speakry, tanečníky a další, které běžně nevyužíváme.

Booking

Na vyžádání Vám můžeme evidovat databázi hostesek a dalšího personálu, který s Vámi bude spolupracovat nebo se zúčastní castingu prostřednictvím agentury. Zpracování může být jak katalogové tak i v elektronické podobě.

Školení

Zorganizujeme odborné vyškolení všech hostesek a jejich náhradnic, buď ve vlastních nebo ve Vámi navržených prostorách v závislosti na rozsahu celé akce.
 

Exekuce akcí - infrastruktura

Account Executive

  • Vám bude k dispozici od konzultování připravovaných akcí až po jejich realizaci. Bude mít na starost přípravu kalkulace, tourplánu, výběr personálu, podávání návrhů oděvů, komunikaci s area managery a hosteskami, zpracování zpráv z akce, atd.

Area manager

  • veškerý servis se řeší prostřednictvím našich area managerů, kteří jsou neustále v terénu a k dispozici account managerům, kteří je řídí a koordinují jejich činnost. Při náročnějších akcích a akcích většího rozsahu se přímo podílí na realizaci account manageři. Detailní popis práce area managera: vedení přehledu o promo zboží, o promo-materiálu, zajištění dopravy hostesek, promo-materiálu určeného k prezentaci, organizační zajištění akce (postavení stánku, jeho vhodné umístění, doplňování zboží na stánek), dále pak kontrola průběhu akce, kontrola práce hostesek, zpracovávání výsledků z průběhu akce, komunikace s agenturou, apod.
     

Kontrolní systém

Nedílnou součástí každé akce je provádění kontrol jejího průběhu area managerem a zástupcem agentury. Zjištěné skutečnosti, spolu s příp. návrhy na změnu, jsou předávány klientovi formou zpráv. Právě díky této činnosti je možné okamžitě a pružně reagovat na nově vzniklé situace.
 

Dokumentace, reporting a evaluace

  • zajišťujeme jak fotodokumentaci tak digitální video záznamy z akcí
  • nedílnou součástí každé akce jsou denní zprávy, které mapují průběh akce, registrují úspěšnost prodeje, množství spotřebovaného materiálu, reakce zákazníků, „publika", atd.
  • průběžně jsou vypracovávány souhrnné týdenní zprávy pro přehled klienta o průběhu akce
  • na závěr klient obdrží celkovou zprávu z akce
  • všechny materiály přizpůsobujeme požadavkům klienta (jazykově, formátově, aj.)
     

Skladování, logistika

  • zpracujeme ideální plán prezentací, který by měl uspořit celkové náklady na akci
  • jsme schopni zajistit převoz stánků a materiálů potřebných pro prezentaci v rámci celé akce nebo dle dohody ambulantně
  • zajistíme uskladnění veškerého promo-materiálu určeného k akci, vč. regionů.
    Ve všech krajích máme své skladové prostory, které využívají naši area manageři pro zásobování akcí, které spadají pod jejich kraj. Na tyto sklady se zaváží promo-materiál z centrálního skladu, který je v Praze.

Zpět na hlavní stranu