Projekty

In-store promotion

NESTLÉ Česko s.r.o.

BRITISH AMERICAN TOBACCO

GECO TABAK a. s., Doutníky a tabák promotion

    od roku 1999 - 2004

    Dlouhodobá spolupráce. Prezentace a sales promotion doutníkového a tabákového sortimentu. Prestižní večerní akce.

WRIGLEY - X-CITE „Zažij ten hukot!"

    Červenec – září 2002
    Česká a Slovenská republika, 161 akcí
    80% úspěšnost prodeje

    Hostesky - u simulátoru (vodní skútr nebo snowboard) i volně se pohybující v hlavní nákupní zóně - aktivně oslovovaly přicházející návštěvníky hypermarketu, komunikovaly jim nový výrobek na trhu a nabízely produkt na ochutnání i ke koupi.

BIONICA – AQUILA AQUALINEA

    Klasická In - store promotion i prezentace na společenských akcích 2002 - 2006

    Prezentace kosmetiky – hosteska vybízí k vyzkoušení produktu kosmetické řady Aquila přímo na pokožku, radí s výběrem vhodného krému a upozorňuje na mimořádnou akci „2+1".
    Prezentace na soutěžích Miss ČR, sportovních soutěžích jako např. MS v aerobiku či Kanoe Mattoni.

     

GIVENCHY

    Únor – březen, květen 1999

    Promotion na podporu prodeje nové pánské vůně  a všech dalších produktů firmy Givenchy v Duty Free Shopech.

Potten & Pannen  - BRITA – vodní filtry

    Březen 1999 – únor 2001
    3268 akcí

    Prezentace a sales promotion s heslem "Dovolte mi předvést, jak jednoduché je přeměnit vodu z vašeho vodovodního kohoutku na pitnou vodu se skvělou chutí." a cílem získat nové zákazníky a postarat se o ty stávající.

    Hostesky prováděly za použití filtrů srovnávací vizuální ( barva nefiltrované vs. filtrované vody) a chuťový test (chuť nefiltrované vs. filtrované vody a čaje zalitého filtrovanou a  nefiltrovanou vodou).

TRUL Holding a.s.

    Březen – duben 2003

    Ochutnávková akce ochucených vodek v řetězci Carrefour zaměřená na zvýšení prodeje. Milé překvapení pro zákazníky.

SOLAC – ELECTRO spol.s r.o.

    Květen 2003
    75 akcí

    Předváděcí akce na podporu prodeje parních žehliček. Hostesky byly vybavené žehlícími prkny, žehličkami a oblečením. Zákazníci ocenili výraznou efektivitu.

SCHNEIDER Masokombinát Plzeň s.r.o.

    2002 - 2003

    Dlouhodobá spolupráce. Ochutnávkové a prodejní akce „Ochutnej si, pochutnej si, kup si". Hostesky zpočátku dávaly jen ochutnávat, později se promotion rozšířila také na  přímý prodej.

ProCA spol.s r.o. - BRAVE – INTEL

    Listopad 2003
    32 akcí na Hypernovách ČR

    Účelem této promotion byl prodej nejnovější PC technologie – PC Brave s procesorem Intel Pentium 4 2.60 GHz HT za akční cenu. Současně probíhala akce dárek za nákup a výzkum veřejného mínění a znalostí.


IDC Praha, a.s.

    2004 - 2005

    Realizace ochutnávkových akcí v hypermarketech po celé ČR, šíření povědomí o již zaběhnutých značkách (Mila, Horalky, Tatranky), ale i představení zcela nových cukrovinek (Baili, Ego, Bombi, Bombi Mili, Andante).

    15

    16


     

     

     

     




ZAMILK, Choceňská mlékárna

    2000 – 2005

    Realizace ochutnávkových akcí na mléčné výrobky, hypermarkety po celé ČR.

    17

    18

     


     

     

 

 


PIVOVARY STAROPRAMEN

    Březen 2006
    124 promodní, celá ČR

    Masová podpora prodeje Staropramenu světlého v nové láhvi, podpořena médii, lákavými dárky – „Kup 12 lahví, dostaneš originální sklenici" a hosteskami v poutavých kostýmech.

    19

    20

    22

    21

     

     

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 


KERRY GOLD

    Duben 2006
    22 promodní, celá ČR

    Zajištění ochutnávkových akcí, představení nové značky irského másla a sýrů s důrazem na kvalitní zpracování a 100% přírodní suroviny.

    2303

    2403

Backaldrin s.r.o. Česká republika

    2007

    Ochutnávky celozrnného pečiva s vlastní jedinečnou recepturou na rohlík kornspitz.

4small

 

Zpět na hlavní stranu